Elke 2 weken een inzicht dat je helpt om je agency of consultancy te onderscheiden van de rest.
Bijvoorbeeld:
Elke 2 weken een inzicht dat je helpt om je agency of consultancy te onderscheiden van de rest.
Bijvoorbeeld:
We zijn allemaal druk.
Mijn #1 prio is dat het lezen van deze mails de moeite waard is.
Elke keer weer.
”Werken met Koen leverde direct meer werk en gewonnen pitches op.
Sjoerd ReijnenJalt
”Koen's waarde zit in de combinatie van sterk analytisch vermogen met jarenlange ervaring als bureaueigenaar.
Gerben van DiggelenAxendo
”Koen zit bij de top van Nederland als het gaat om agency positionering.
Jan SmitScaleup adviseur, voormalig CCO Adwise
”Koen weet als geen ander wat de uitdagingen zijn in de bureauwereld. Daardoor is hij in staat om ons te confronteren en uit te dagen op inhoud.
Robbin Ten DolleFrontis
”Koen is niet bang om confronterend te zijn.
Joos van den EerenbeemtSalut
”Koen is functioneel kritisch en durft anders te denken.
Else ReijnenDe Nieuwe Spelerij