Skip to main content

Denkwerk voor (digital) agencies

Elke 2 weken een mail over de business kant van digitale en creatieve bedrijven.

Verwacht onderwerpen zoals:

  • De nadelen van meer marktfocus.
  • Hoe je sales minder afhankelijk maakt van de founder.
  • Wat high-performance agencies anders doen dan de rest.

Schrijf je hier in

We zijn allemaal druk.

Mijn #1 prio is dat het lezen van deze mails de moeite waard is.

Elke keer weer.

Werken met Koen leverde direct meer werk en gewonnen pitches op.

Sjoerd ReijnenJalt

Koen's waarde zit in de combinatie van sterk analytisch vermogen met jarenlange ervaring als bureaueigenaar.

Gerben van DiggelenAxendo

Koen zit bij de top van Nederland als het gaat om agency positionering.

Jan SmitScaleup adviseur, voormalig CCO Adwise

Koen is functioneel kritisch en durft anders te denken.

Else ReijnenDe Nieuwe Spelerij

Koen weet als geen ander wat de uitdagingen zijn in de bureauwereld. Daardoor is hij in staat om ons te confronteren en uit te dagen op inhoud.

Robbin Ten DolleFrontis

Koen is niet bang om confronterend te zijn.

Joos van den EerenbeemtSalut