Skip to main content

Mijn beste denkwerk

Over het business model van je agency of consultancy.

Bijvoorbeeld:

  • De voor- en nadelen van meer marktfocus.
  • Wat agencies en consultancies van elkaar kunnen leren.
  • Hoe je sales minder afhankelijk maakt van de founder.

Schrijf je gratis in

We zijn allemaal druk.

Mijn #1 prio is dat het lezen van deze mails de moeite waard is.

Elke keer weer.

Werken met Koen leverde direct meer werk en gewonnen pitches op.

Sjoerd ReijnenJalt

Koen's waarde zit in de combinatie van sterk analytisch vermogen met jarenlange ervaring als bureaueigenaar.

Gerben van DiggelenAxendo

Koen zit bij de top van Nederland als het gaat om agency positionering.

Jan SmitScaleup adviseur, voormalig CCO Adwise

Koen weet als geen ander wat de uitdagingen zijn in de bureauwereld. Daardoor is hij in staat om ons te confronteren en uit te dagen op inhoud.

Robbin Ten DolleFrontis

Koen is niet bang om confronterend te zijn.

Joos van den EerenbeemtSalut

Koen is functioneel kritisch en durft anders te denken.

Else ReijnenDe Nieuwe Spelerij